Koltozes

Nezegettem valami hirdeteseket a helyi ujsagba, erdekeltek berelheto lakasok, egy olyan zonaban ahol rengeteg a zold, es a kutya-setaltato helyek is nehany perc jarasra vannak. Nem mintha a mostani nem lenne elegge kozel, csak hat kis gondok vannak itt. Talan azert is halogattam meg a kutyust. El kell menni egy iskola mellett, es itt van a munkahivatal is, ahol reggeltol (kb 8-tol) egesszen 4 oraig bolondulas van. Tele van kocsikkal es persze idegbajos emberekkel akik rendezgetik a papirjaikat. Mondjuk az iskolaval “boldogulnek” hiszen joreszt a szunetekben acsorognak kint a diakok, s ha kinezek az ablakon rogton latom hogy szabad az ut a setahoz vagy kell meg varni nehany percet.

A reggeli es esti seta az nem lenne gond, azonban kisse felek a delutanitol. Na de lesz valahogy. Talan sikerul nekifogni az epitkezesnek es tobbet leszunk a kert kornyeken, ahol a kutya is 100x jobban erzi majd magat. A telek kb 20 perc kocsikazasra van a varostol, es szerencsere a munkank se kot igazan a varoshoz, csak internet osszekottetes legyen es maris minden megoldodott… na meg a haz felepitve.

Es mint rendesen elkanyarodtam attol ahonnan indultam. Nezelodtem alberlet utan, s az egyetlen hely ahol el tudnam kepzelni hogy lakjak hat bizony eleg draga. Annak ellenere hogy a tombhazak regiek, nem a modern frissen epult lakasok. De mivel rengeteg a zold, a hely is csendes, joforman azok jarkalnak ott akik ott laknak, valahogy normalis is.

Addig a gondolatig jutottam csupan 99% nem lesz alberletbe koltozes, ugyanis ott kene hagynom havonta valami 300 euro-nyit, azt a penzt akkor inkabb a kolcson visszafizetesere forditom, ugy legalabb nem masnak a zsebet toltogetem meg penzel, hanem a sajat hazam keszulodik es ott lakhatom.

1 Responses to Koltozes

  1. […] 12th, 2007 by vicske Alig 2 napja irtam a koltozesrol, s maris jobb fenybe latom a vilagot. Abban a faluban ahol a telek van ami epitkezesre var van a […]

Hozzászólás